dilluns, de maig 11, 2009

ES MILLOR SER UN ÈSSER HUMÀ INSATISFET QUE UN PORC SATISFET

0
Aquesta frase és de J. S. Mill, que defensa l’ultraisme, i rebutja que tots els plaers tenen la mateixa mesura i que tots els plaers són iguals en qualitat.

Jo crec també que la felicitat com a plaer és pot mesurar i, per tant, què hi ha plaers superiors i plaers inferiors. Per a mi aquesta frase queda afirmada rotundament, ja que per a mi no és el mateix menjar, que veure una bona pel•lícula amb els meus amics, tot i que sinó menjo m’acabaré morint, però com és una acció que la fàs cada dia no té tant valor i per tant no em produirà tanta satisfacció i no la valoro lo sufucient.
En el que no estic d’acord és perquè un plaer sigui més simple ha de ser menys elevat perquè segurament un plaer simple moltes vegades és molt més elevat. Per a mi aquesta frase queda afirmada ja que tot el que pot tenir un porc satisfet, el pot tenir un humà insatisfet, ja què aspira a metes molt més altes.

No Response to "ES MILLOR SER UN ÈSSER HUMÀ INSATISFET QUE UN PORC SATISFET"

Publica un comentari a l'entrada